Flaskepostens forum

Gå tilbake   Flaskepostens forum > Viktig informasjon > Presentasjon av medlemmene

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28-05-2010, 12:45
Charlie Charlie er offline
Junior Member

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 2
Standard Ny her også :)

Har vært medlem her en stund og snoket litt rundt, så er vel på tide å presentere seg da

Jeg blir 30 i år, og venter mitt 3 barn i august. Jeg prøvde så godt jeg kunne å amme begge mine 2 første, og av ulike årsaker gikk det ikke så veldig bra, jeg holdt ut 6 uker med førstemann, og 2 uker med andre mann. Så nå har jeg bestemt meg for å ikke gjennomgå alt dette igjen, og ikke amme i det hele tatt. Derfor ble jeg glad når jeg oppdaget dette forumet, for selv om jeg har 2 som har fått flaske fra før har det nok skjedd ting og tang siden sist, + at det snart er 6 år siden sist jeg gav flaskemat, så er det det mye jeg lurer på og er usikker på. Og blir rart å gi flaske fra dag 1.

Dette var min lille flaskepresentasjon

Gleder meg til å bli bedre kjent her inne
Svar med sitat
Gammel 04-06-2010, 20:08
kirsty kirsty er offline
Junior Member

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 22
Standard

Heisann!

Velkommen inn hit Håper du finner den infoen du trenger her inne. Ikke lett å finne informasjon ellers, var slik jeg og havnet her. Lykke til med baby nr 3! :vinke:
Svar med sitat
Gammel 23-06-2010, 21:12
ping ping er offline
Senior Member

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 102
Standard

Hei der!
Velkommen, velkommen Her er det masse kunnskap å hente ift flaskemating, og folk du kan spørre hvis det er noe du lurer på..Du har veldig rett i at det har skjedd en del på "flaskefronten"; synes det foretas endringer i diverse anbefalinger konstant, jeg! Vi får prøve å henge med, og håpe at det vi gjør holder en stund
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:06.